Автор Тема: ПРОБЛЕМ ПРИ ДЕТЕ  (Прочетена 623 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен jenskata

  • Newbie
  • *
  • Публикации: 11
  • Карма: +0/-0
    • Профил
Re: ПРОБЛЕМ ПРИ ДЕТЕ
« Отговор #15 -: 22 септември 2017 15:54:30, петък »
Благодаря и на вас за отговора.Но на нас не са ни дали никакви документи за състоянието на не дето и някъде да пише диагноза,дано като направим скенера да ни кажат  дадат диагнозата  на документ.Лек ден

Неактивен Boyanova

  • ПСИХОЛОГ
  • Админ
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 532
  • Карма: +5/-0
  • Пол: Жена
    • Профил
    • Форум за психология
Re: ПРОБЛЕМ ПРИ ДЕТЕ
« Отговор #16 -: 22 септември 2017 15:55:00, петък »
Цитат
Тя каза че това изследване което сме правили  в  София  за слуха БЕРА е с 100% резултат,и проблема при детето е с забавяне в развитието (вследствие от раждането)и се надява всичко да се оправи.


Учудена съм. В смисъл как  невроложката твърди такова нещо за забавяне в развитието, без да издаде официален документ? Работила съм с деца със СОП- родителите им идват с епикризи, с експертни решения и други медицински документи според зависи от заболяването.

Аргументирала ли се е невроложката в твърденията си на база някакви изследвания или това е работна хипотеза? Искайте да издаде медицински документ за твърденията си. Нека да не са висящи във въздуха казани думи, ако такъв е случаят.

Ако невроложката не се е аргументирала и това е работна хипотеза, защо изписва лекарства? Лекарства се изписват само след поставена диагноза. А диагноза се поставя на база на изследвания. Не за друго, но ако сте прочела листовката на невробекса, то там пише и следното:

"ВЪЗМОЖНИ НЕЖЕЛАНИ РЕАКЦИИ
Както всички лекарства, Невробекс може да предизвика нежелани реакции, въпреки че не всеки ги получава. Невробекс се понася добре от пациентите по принцип. В редки наблюдават повишена склонност към изпотяване, сърцебиене, треска). Възможно е в единични случаи поява на алергични реакцни, обрив, задух, анафилактичен шок. Има съобщения за тежко увреждане на сетивните нерви при пациенти, получаващи високи дози витамин В6 в продължение на 2 до 40 месеца. Такова увреждане може да се наблюдава и при продължително приемане и на по-ниски дози. Ако някоя от нежеланите лекарствени реакции стане сериозна или забележите други, неописани в тази листовка нежерлани реакции, моля уведомете Вашия лекар или фармaцевт."

Притеснението ми е да не се получи поради неуточнена диагноза в комплект с прием на лекарства, нещо непредвидено. Все пак става въпрос за малко дете.

Какъв е случаят с поставянето на диагнозата?

Неактивен jenskata

  • Newbie
  • *
  • Публикации: 11
  • Карма: +0/-0
    • Профил
Re: ПРОБЛЕМ ПРИ ДЕТЕ
« Отговор #17 -: 22 септември 2017 16:11:38, петък »
Добър вечер,благодаря за информацията.Да никакъв документ не ми е издаден.А за изследванията тя погледна всички неща който сме правили досега и върху тях  заключи това.А днес правихме скенер и показа че всичко е наред и няма нищо на мозъка,този който прави скенера каза да изчакаме още била малка.Всичко ми  е толкова странно как никой не вижда че има нещо,не е нормално това,аз не съм лекар но виждам че детето има някакъв проблем и как да я оставя така,сега вече не знам къде да се обърна.А за невроложката -тя каза че витамините от Б групата помагали за мозъка за развитието  :-[ ,а за сиропа така и не го намерих ,питах я за заместител и сега ми каза да давам Ментал комфорт сироп-пак  съджържа от б групата витамини.Не знам къде да търся вече причината че детето не чува и не реагира на говор,немога просто да си обясня че казват всичко е наред.Благодаря за отделеното време ,лека вечер.

Неактивен Boyanova

  • ПСИХОЛОГ
  • Админ
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 532
  • Карма: +5/-0
  • Пол: Жена
    • Профил
    • Форум за психология
Re: ПРОБЛЕМ ПРИ ДЕТЕ
« Отговор #18 -: 22 септември 2017 16:12:19, петък »
Не давайте витамини без да е поставена диагноза и да е обоснован такъв прием. Не е безопасно. Както лекарството в определена доза лекува, а над нея трови, така е и с витамините. Ако организмът на детето няма нужда от витамини от Б групата, а Вие го натоварвате с тях, то излишъкът ще го трови, вместо да помага.

За да отсеете варианти като например аутизъм при детенцето, посетете психиатър, специализирал работа с деца. Ако и психиатърът се произнесе да изчакате детенце да поизрасте, най-добре е да изчакате.

Неактивен jenskata

  • Newbie
  • *
  • Публикации: 11
  • Карма: +0/-0
    • Профил
Re: ПРОБЛЕМ ПРИ ДЕТЕ
« Отговор #19 -: 22 септември 2017 16:12:56, петък »
благодаря ви отново за мнението